About Me

My photo
Kajang, Selangor
i'm awesome.

Friday 1 April 2011

kalau awak masih sayang saya lagi, kenapa mesti awak buat macam ni kat saya? awak tinggalkan saya macam tu je. saya ni ada perasaan jugak, dan bukan senang nak hidup macam ni tanpa awak. kalau awak dah betul2 putus harapan, kenapa awak tak cari orang lain? mana janji awak dulu? awak tahu tak, saya sedih sangat, saya tak tahu nak buat apa, dan paling saya sedih, sanggup awak remove saya dari friend awak. hinanya saya:( awak memang salahkan saya semuanya kan atas apa yg dah berlaku ni? saya rasa boleh je kalau nak betulkan keadaan, tapi saya tak tahu kenapa awak berubah sangat, dulu awak tak macam ni. awak masih nak pertahankan hubungan kita, tapi kenapa sekarang awak putus asa? kenapa? hina sangat ke saya ni nak jadi teman awak? dan tolonglah, tadi saya cuba nak dapatkan awak, tapi awak off phone. dan awak text saya pun macam saya ni paling jijik dalam dunia awak. sedihnya saya. awak mungkin banyak teman ingin meluahkan perasaan dan saya percaya awak okay tanpa saya. saya tahu, nayzu yang cakap. saya risau pasal awak. siang malam saya menanti kepulangan awak, awak langsung tak pedulikan saya, awak macam dah betul2 lupakan saya dan anggap saya ni tak pernah wujud dalam dunia awak. kalau awak nak ikut takdir tapi tak berusaha, saya rasa sampai bila2 kita takkan bersama. saya puas siang malam doakan untuk hubungan kita, sedihnya:( awak tak kesah langsung ke pasal saya? mana awak yang saya kenal dulu? kalau awak betul nak berubah pun, takkan lah sampai sanggup buang saya macam ni? saya tahu awak dah nekad nak berubah, tapi takkan sampai macamni? saya tahu saya banyak bagi dosa kat awak, sebab tu ke awak tinggalkan saya? saya mintak maaf sangat2. kalau pasal itu yg menyebabkan awak nekad tinggalkan saya, saya akan undur diri. saya mengalah kalau itu lah sebabnya. sampai sekarang, saya tak dapat penjelasan yang betul2 kenapa awak tinggalkan saya. saya nak penjelasan yang terang dan jelas daripada awak. awak dah tak boleh terima diri saya seadanya ke? saya tahu saya tak setaraf awak, tapi saya merayu nak kat awak lagi sebab saya dah sayang awak sangat2. tak cukup ke kasih sayang yang saya dah bagi kat aawak sebelum ni?tolong lah jawab. saya merayu supaya awak bagi penjelasan yang betul2, kenapa awak tinggalkan saya. saya terseksa, saya merana, saya lemah. hati saya remuk, awak je yang boleh ubatkan hati saya. Ya Allah, bukakan lah pintu hatinya untuk menerimaku balik:'(

No comments:

Post a Comment