About Me

My photo
Kajang, Selangor
i'm awesome.

Sunday 3 April 2011

review.

this is PARAMOREEEEEEE<3

now its time for review. hehe. kali ni aku nak review antara fav band aku, bagi aku the best band ever yang menggunakan perempuan sebagai vocalist, Paramoree:) hee. aku rasa korang semua konfem dah kenal sangat band ni, yelaa famous kot, even nenek aku pun tahu aku rasa lah :D aku nak review pasal paramore sebab rasa rindu lah nak tengok dorang lagi skali, especially si Hayley Williams ni,hehehe dia awek aku laaaaa:DD nak tengok gamba paling cute dia yg aku ada? haha jap

haa cute gila kan? hikhik

korang jangan jeles awek aku lawa gila,HAHA. i wish. hrm bagi aku, she's very talented with her voices. and bila dia perform on stage, very energetic. tak hairan lah kalau dia ni memang digilai ramai jejaka kan?haha.aku laa salah seorangnya. okay, korang mesti tak pegi konsert Paramore Live In Kuala Lumpur kan?haa aku pegi and that was the best concert ever. even Paramore was in stage just like 2hours, aku sangat puass:) antara gambar2 semasa di stadium bukit jalil:)

opening, smart kan?:)


ni sudah tentu lah bukan aku, meet caer and mirul
haa berpeluh satu badan
my Hayley<3
closing:)

aku malas lah nak upload semua gamba, internet slow,haha. later aku update lagi yaa:) byebyebye

No comments:

Post a Comment