About Me

My photo
Kajang, Selangor
i'm awesome.

Sunday 10 April 2011

New World Order

haa korang sure tahu lah kan pasal benda ni? okay aku tanak lah terangkan pasal detail benda alah new world order ni, tapi yang boleh aku cakap, it's all about masonic thing, haha atau lebih common, gerakan Freemason :O a brief history about this masonic things, dorang dah ada atau ditubuhkan dalam dunia ni sejak awal masihi lagi, alaa time zaman firaun dulu-dulu. and dari apa yang aku baca, dorang ni sembah tuhan matahari ataupun Ra, dan Lucifer(aku pun kurang pasti). so tak heran lah kalau kita sering lihat lambang segitiga and ada satu mata kat atas tu.okay kalau korang tak pnah tengok ni ha kat bawah

haa gambar kat atas ni dah terbukti kat one dollar amerika. okay motif dorang buat lambang ni hanya pada one dollar amerika korang nak tahu pasal apa? sebab one dollar amerika ni duit kecil.so semua orang boleh dapat duit ni and boleh dikatakan this freemasonic things nak mengaruh kita melalui mind control. bijak kan dorang? korang jangan terkejut lah sebab ramai orang2 yang berjawatan tinggi dan berpangkat besar kat dunia ni berada dalam group freemason atau dorang bagi nama New World Order.contohnya, Benjamin Franklin, Britney Spears yang ada darah daging dan keturunan George W. Bush, Lady Gaga, dan banyak lagi. okay nak penjelasan yang lagi jelas tak?

Freemason = Illuminati = New World Order

hrm aku sebenarnya taknak lah taksub sangat dengan benda ni, aku buat research pun untuk pengetahuan am ddan kita perlu tahu apa yang terjadi kat dunia kita sekarang ni. be aware people, this shit dah lama dah bertapak kat bumi ni, dan kita tak sedar kehadiran dorang pun. Allah dah bagi kita akal untuk berfikir mana yg baik dan buruk kan?haa sebab tu lah kita kena aware. aku banyak tahu pasal Freemason ni dari kawan aku, dia bagi aku tengok satu video bersiri, berjumlah 57 episod kalau tak silap aku, yang bertajuk The Arrival. so korang kalau nak tahu lebih mendalam pasal benda ni, tengok lah this awesome vids. orang Islam jugak yang buat and kajiannya adalah benar belaka. hrm kalau aku nak cerita semua, sumpah penat bai nak tulis haha. haritu aku bukak Astro Hitz time tu tengah iklan, dan tiba2 aku nampak lambang Freemason. haha. lambang dia lebih kurang mcmni


dan kalau nak tahu, tagline dorang 'all seing eyes' maksudnya tuhan matahari lah dorang refer kepada satu mata tu. dan aku tengok the arrival, itulah sebenarnya Dajjal. MasyaAllah, dunia dah berada kepada penghujungnya. hrm biasanya, dorang ni very common ngan segitiga bermata satu, lantai hitam putih ataupun checkered floor, lady in red, apa lagi ntah aku lupa haha. aku malas nak cakap banyak pasal benda alah ni, even aku tahu la jugak pasal menatang ni kan. kang kena gam pulak mulut aku haha. okaylah ni aku just share je kat korang and saya harap apa yg saya tulis ini adalah daripada sumber yang betul :) so kalau ada salah dan silap semasa saya menulis post ini, harap maaf, tiada niat untuk menyinggung perasaan sesiapa. sekian :)

No comments:

Post a Comment